سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین دستاورد پخش کننده گان سی دی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی - نوشته های یغما


ساعت 4:13 عصر سه شنبه 85/8/30

واقعا دیگه نمیدونم چی باید بگم!

آخه آدم های ابلهی که این جور چیزها رو تا دستتون میرسه تا ... عروسی میشه!!!!

این هم دستآورد دیگه کار شما ها! بهتره این جور آدما اگه شناخته میشن فقط از بین برن! البته دیگه چی بگیم که این بوسنیایی ها رو فکر کنم خود ما دستشون رو گرفتیم !

 

موضوع انتشار جنجالی سی‌دی غیراخلاقی منتسب به یک هنرپیشه زن، اکنون دیگر از مرزهای ایران نیز فراتر رفته و هفته گذشته، دستمایه توهین یک نشریه اروپایی به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»‌، هفته گذشته یک هفته‌نامه بوسنیایی به نام «اسلوبودنا بوسنا» در اقدامی عجیب، عکسی بزرگ و تیره از امام خمینی(ره) را به چاپ رسانده که در میان آن، تصاویر پورنو مربوط به فیلم غیراخلاقی منتسب به هنرپیشه ایرانی سریال «نرگس» آورده شده است.

در این مطلب با نام سورینای ایرانی، تلاش شده تا موضوع پخش تصاویر پورنوی «سورینا»، یک خواننده زن کروات در گذشته، با سوژه به وجود آمده در ایران که سراسر دنیا آن را با نام امام خمینی(ره) می شناسند، پیوند زده شود.

هرچند انتشار تصاویر زننده در نشریات بوسنی عادی است و این کشور مسلمان در فرهنگ غربی، گوی سبقت را از دیگر کشورهای اروپایی ربوده است،اما چاپ تصویر بزرگ‌ترین مقام سیاسی و مذهبی ایران و جهان اسلام، قلب بسیاری از مسلمانان و به ویژه ایرانیان مقیم این کشور را جریحه‌دار کرده است، چرا که حتی در کشورهای لائیک نیز تا این اندازه به مقامات مذهبی بی‌احترامی نمی‌شود.

هرچند ممکن است انتظار عدم تعرض به جمهوری اسلامی و شخصیت‌های بلندپایه دینی ما در نشریات به اصطلاح آزاد اروپایی، اندکی با واقع‌بینی فاصله داشته باشد، اما دست‌کم جای این پرسش باقی است که چرا این اتفاق در کشور بوسنی با اکثریت قاطع مسلمانان نیز باید رخ دهد؟

این در حالی است که شماری از جوانان ایرانی در جریان نسل‌کشی مسلمانان بوسنی، جان خود را در راه کمک‌رسانی به آنان از دست دادند.

مشخص نیست اکنون با گذشت دوازده سال از جنگ بوسنی، نمایندگان دیپلماتیک و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی، در این مدت به رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان ایران، چه عملکردی در این کشور داشته‌اند که اکنون با چنین پدیده‌هایی روبه‌رو هستیم؟!

این در حالی است که گفته می‌شود، هم‌زمان با کاهش فعالیت‌های ایران در بوسنی و محدود شدن آن به مسجدسازی، نفوذ آمریکایی‌ها در مطبوعات این کشور، افزایش یافته و از جمله چندی پیش، آنان روزنامه «دنونی آواز» را خریداری کردند.

گفتنی است پیش از این نیز در برخی رسانه های مطرح اروپایی مانند دیلی میل و گاردین، خبر مربوط به فیلم منتسب به این بازیگر منتشر شده بود.


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
9

:: کل بازدیدها ::
103902

:: درباره من ::

آخرین دستاورد پخش کننده گان سی دی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی - نوشته های یغما

:: لینک به وبلاگ ::

آخرین دستاورد پخش کننده گان سی دی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی - نوشته های یغما

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من ::

خاطرات یک حاج آقا
خاطرات برسا(‏خاطرات روزهایی بارانی!)
عاشق

:: لوگوی دوستان من ::



:: آرشیو ::

تابستان 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
زمستان 1383

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::